♥起身, 打比老公v_v` 同老公傾左陣tel我就刷牙洗面hahaha`
♥搞掂; 我就炒返媽媽整個d炒飯黎食:p 好好味xd 食完食水果 (3
♥食哂喇 . 玩下電腦甘; 悶悶悶` 不過老公有時間就打比我陪我傾陣tel <3
♥2點幾; 應承左媽媽出去` s0就拿拿林整野v_v 媽媽打左幾次tel黎問出得門口未~_~
♥沖緊涼個時老公打tel比我; 我就包住毛巾去聽hahaha` 搞掂哂喇*v*
♥諗出門口媽媽都打左2次tel黎幫我買左作業先` 之後又打多次黎話吾記得另1本系咩v_v
♥唯有拿拿林著件hea衫出去搵媽媽` 原本諗住搭輕鐵過去` 點知見到505仲快:) 所以搭車505過屯西轉車`
♥熱到~_~ 不過去到西鐵站so舒服` 好似好快就到:)
♥過左嘉誠搵媽媽` 去到問媽媽拎左銀銀買冷麵hahaha` 食完` 想飲野^^
♥媽媽陪我去千色買野飲:p 順便幫姨姨睇埋有冇佢個囡囡本書書v_v
♥同媽媽傻左hahaha` 我就以為買完野飲先; 媽媽就以為買左書先xd` 最後都系買左書先hahaha`
♥點知三聯冇~_~ so閃左` 同媽媽去萬寧買野食:p 買左包糖糖同埋幫叔叔買潤喉糖:)
♥之後就落去買野飲喇` 等左好耐~_~ 同媽媽吹下水甘xd
♥拎完; 同媽媽系千色行左1轉` 之後去正豐幫姨姨睇埋有冇` 結果都系冇~_~
♥之後就返返去喇*v* 同姨姨吹下水甘xd` 之後同隔離鋪個個弟弟玩左陣:)
♥系嘉誠hea到7點到. 同媽媽去街市買餸` 買完餸就去朗屏西搭車返home <3
♥到屯西; 叔叔打比媽媽;` 佢地傾左陣tel <3
♥返到home. 同媽媽1齊睇左陣電視等老公<3 媽媽就煮飯; 我就繼續睇電視
♥10點幾. 老公先返到黎; 甘我地就1路食飯1路睇電視v_v
♥食飽飽. 做功課` 點知做做下變左拉根xd 之後影返d相相^^
♥洗完白白就教教豬喇hahaha`
|