28-6-2010`:)   
 

金日去Daycamp*v*

都幾悶下;-_____-

壹去到要等到11點先有得玩.

成日差五多都系K房度;

朝早就我地自己唱

唱下唱下無喇喇有3個男生入黎:-D

點知佢地悶到走;p

食完野戈陣諗住去跳舞..

又系未開-,-

之後又去番K房.

張Sir.阿爺同壁波都有黎唱;

超正囉咩料haha`

唱左1陣去左打羽毛球.

見到1隻大飛餓/_\

結果比蘋果搞掂左! 陰公-_-

(補打)

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]