28-6-2010`:)♥ |
|
金日去Daycamp*v*
都幾悶下;-_____-
壹去到要等到11點先有得玩.
成日差五多都系K房度;
朝早就我地自己唱
唱下唱下無喇喇有3個男生入黎:-D
點知佢地悶到走;p
食完野戈陣諗住去跳舞..
又系未開-,-
之後又去番K房.
張Sir.阿爺同壁波都有黎唱;
超正囉咩料haha`
唱左1陣去左打羽毛球.
見到1隻大飛餓/_\
結果比蘋果搞掂左! 陰公-_-
(補打)
|
|
|
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 148 | »
|