01-7-2010`:)   
 

金日同大家姐.表妹.阿姨.姨丈.阿B去黃埔(3

有去玩擲彩虹`

比我中左隻企鵝-v-;

之後戈啲五講喇:D

(補打)

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]