09-6-2010`:)   
 

今日考中史;

我有溫戈啲佢又唔出!

我無溫個南北朝佢又出喎:@

激死我了'

死人陳壁波._.

# 希望合格/_\;

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]