29-7-2010`:)   
 

金日同嫣嫣.媽子.桐桐.二家姐1齊出街*

去左又一城睇反斗奇兵3;)`

有少少感人xd. 睇到喊左tim-,-!v

睇完之後去左食野. 10點幾又再食-   -~

搞到要同二家姐1齊食a0a;

填飽肚又去左嫣嫣屋企踩場*v*

打麻雀又玩[啤派]v3v

玩到悶悶地戈陣; 嫣嫣要出去=.=.

之後就各行各路` 番屋企:$ !

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]