10-7-2010`:)   
 

金日仲系表妹屋企;O

去左睇史力加. 3D板a_a.!

之後去左吉之島到買野;]

食左杯雪糕:-* 食完又再買xdd`

之後番去表妹屋企食飯..*

食完飯就番屋企睇哈利波特<3

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]