今日去左西貢游船河xd
爸爸d同事搞-__-! 都五好玩既!!!
釣墨魚釣極都無. 失敗呢/.\
大家姐都釣都到條細隻既. 我就1條都無
最後同1個叫何加寶既7碎小朋友玩:D
勁搞笑=.= 無喇喇拉埋我地同佢玩.
仲系甘玩螢光棒a0a. 爽爽爽~