02-8-2010`:)   
 

今日去左西貢游船河xd

爸爸d同事搞-__-! 都五好玩既!!!

釣墨魚釣極都無. 失敗呢/.\

大家姐都釣都到條細隻既. 我就1條都無

最後同1個叫何加寶既7碎小朋友玩:D

勁搞笑=.= 無喇喇拉埋我地同佢玩.

仲系甘玩螢光棒a0a. 爽爽爽~

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]