2,November,2011   
 

終於UT完喇耶~ 放鬆哂 ~~~

肯定的是﹐數學會炒BAD﹐SOR:(

OH﹐想借機會唔番學都唔得﹐辛苦4喇﹒

我發現我好鐘意自己一個聽歌咖、

一年比一年多壓力﹐加油加油:)

我不想再是幼稚的小孩了!!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]