終於UT完喇耶~ 放鬆哂 ~~~
肯定的是﹐數學會炒BAD﹐SOR:(
OH﹐想借機會唔番學都唔得﹐辛苦4喇﹒
我發現我好鐘意自己一個聽歌咖、
一年比一年多壓力﹐加油加油:)
我不想再是幼稚的小孩了!!