10,December,2011   
 

BBG做舞獅.叻叻叻叻:-*

跟住果幾日好輕鬆啊(y)!

 -我好討厭FKP:(

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]