我不了解自己。只知道自己很煩又很自私...
有時候唔開心就喊/自閉﹐ 最叻就亂諗.., 嘆!
我好想變番之前既我.. 覺得自己壞了. 膽也大了..
可能以前的我才得人喜歡:).
是嗎?以前的我天真純情?現在的﹐你愛嗎?