28,September,2011   
 

我不了解自己。只知道自己很煩又很自私...

有時候唔開心就喊/自閉﹐ 最叻就亂諗.., 嘆!

我好想變番之前既我.. 覺得自己壞了. 膽也大了..

可能以前的我才得人喜歡:).

是嗎?以前的我天真純情?現在的﹐你愛嗎?

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]