22,Septamber,2011   
 

數學啊數學.. 點解你咁難!! 小測都唔合格,

我既何生唔好咁啦. 會番黎既 :).

 

 

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]