13,August,2011   
 

今日同BB出去:$, 同佢係公園坐左陣:$  之後去唱K:$

唱唱下阿BEE黎左o_o 3點幾唱完!!!

好多細路仔跳舞>< 之後去食野.食得好慢HAHA`

老公D朋友又黎多個. 佢地去網巴.BB送我走:-*

我是何傅太:$ YAYAYA:$ , 「我愛何國棟!!`」

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]