28,08,2011   
 

 **HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF:P

好多人同我慶祝生日啊;仲有BBG添:$ , 算係開心啦哈哈。

多謝您地既禮物! 有心我就喜歡:-*

係旺角唱K & COFFEE XXXX .!!:-O

4點50分就走嚕` 多謝您地啊(K)!!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]