**HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF:P
好多人同我慶祝生日啊;仲有BBG添:$ , 算係開心啦哈哈。
多謝您地既禮物! 有心我就喜歡:-*
係旺角唱K & COFFEE XXXX .!!:-O
4點50分就走嚕` 多謝您地啊(K)!!