22,August,2011   
 

琴日5點先訓到啊/O\!! 朝早10點就要起身~支力支力。

我同家姐佢地仲有大舅母佢地去北角飲荼.之後去大舅母間野度吱暗瘡=.=v

痛到癲 係咁吉!!  之後蚊埋眉.粗眉寶BYEBYE:-P, 

4點幾先搞掂. "呃"頭好紅:S 個樣好似怪左咁HAHA.

5點15分搭船歸家。今日阿爸生日打邊爐*

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]