琴日5點先訓到啊/O\!! 朝早10點就要起身~支力支力。
我同家姐佢地仲有大舅母佢地去北角飲荼.之後去大舅母間野度吱暗瘡=.=v
痛到癲 係咁吉!! 之後蚊埋眉.粗眉寶BYEBYE:-P,
4點幾先搞掂. "呃"頭好紅:S 個樣好似怪左咁HAHA.
5點15分搭船歸家。今日阿爸生日打邊爐*