27,May,2011♥ |
|
TODAY IS SO HOT;-S;-S:-S
中文堂(1)- 小組討論.好似好簡單.點知緊張到諗唔到野o_o.
英文x2- 小測唔識!!勁搞笑.何俊達好攞命啊!! 笑到踢枱xD'
數學(1)- 小測.抄格離(口水東).抄右上(遺棄).抄右下(紫潔) ,呵呵`
中文(2)- 小測.老作^o) 唐詩一流B-)
LUNCH- 痴左線.飲可樂`踞哂:-P 洪培坤請我食雪條*
太興奮.唔小心噴上幾滴落紫潔到;. 抱歉><.
數學(2)- 對番小測卷.哈哈.抄人成功有12/20分:D:D
科學x2- 話去次所.等左4個字到先比去:( 打左2個尿陣;-( 衰何SIR;-(
|
|
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 148 | »
|