27,May,2011   
 

TODAY IS SO HOT;-S;-S:-S

中文堂(1)- 小組討論.好似好簡單.點知緊張到諗唔到野o_o.

英文x2- 小測唔識!!勁搞笑.何俊達好攞命啊!! 笑到踢枱xD'

數學(1)- 小測.抄格離(口水東).抄右上(遺棄).抄右下(紫潔) ,呵呵`

中文(2)- 小測.老作^o) 唐詩一流B-)

LUNCH- 痴左線.飲可樂`踞哂:-P 洪培坤請我食雪條*

太興奮.唔小心噴上幾滴落紫潔到;. 抱歉><.

數學(2)- 對番小測卷.哈哈.抄人成功有12/20分:D:D

科學x2- 話去次所.等左4個字到先比去:( 打左2個尿陣;-( 衰何SIR;-(

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]