15,April,2011   
 

2A而家真麻煩/__\; 1場波搞成甘.唉.

個簽名會-_-..又重賽?甘多人唔支持我地~

開咪道歉* 翹翹好勇敢(Y).! 拍手555.

夏季好舒服>_< 不過班房好凍>_<;

-

唉.垃圾寶好垃圾耶Q__Q. 對唔住;

發夢都比2個衰夢我.會唔會變真咖..好驚..,

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]