2A而家真麻煩/__\; 1場波搞成甘.唉.
個簽名會-_-..又重賽?甘多人唔支持我地~
開咪道歉* 翹翹好勇敢(Y).! 拍手555.
夏季好舒服>_< 不過班房好凍>_<;
-
唉.垃圾寶好垃圾耶Q__Q. 對唔住;
發夢都比2個衰夢我.會唔會變真咖..好驚..,