26,February,2011   
 

今日朝早10點05分到去到KCP唱K;) 有微笑.我.啊B.啊B條女.深.啊J.大偉* 

估唔我我最早到~ 周圍行搵微笑`行埋公園; 點知佢系上面有吹口哨我聽唔到~

開住房等.續個續個到.可以話無唱過.坐系度同微笑談心;$

1陣我又落去曬相.1陣又落去帶CON.12點幾就閃左人:( SORSOR~

之後同芷欣;嫣嫣佢地買埋D野先去搭車.去媽子屋企同紫潔慶祝生日(K)!

到左媽子屋企.系度準備定野食+畫定生日卡+採排* ..中間略過:)

媽子落去接紫潔.上到黎既時候.我地超急啊.哈.點火3次都點唔到.系甘熄.

佢1入門口.芷欣同筠怡就拉炮.之後我拎住個蛋糕走出去;嫣嫣拎生日卡;>

紫潔好感動啊! 不過無喊出黎xd 我地呢班為食精要開餐嚕.嘻.

筠怡無啦啦系到煮公仔面+半生熟蛋.哈.個煲...=.=v 整完我同嫣嫣第1個試味;p

系甘影相影相.好正啊.拎吸塵機吸拉完炮黎東東-_-;笑死.吸到XX隻腳xd

之後再影相.又系甘紮唔同髮型既邊.好傻啊;-p 6點到就回到家了~

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]