14,February,2011   
 

祝大家情人節快樂>_< 不過對我黎講只系平凡既日子吧.!

今日番到學校就派朱古力啦~ 成日玩戈啲姊妹領先A_A. 朱古力只限女仔A_A.

當然加多個男仔:$ YAYA:$ 可惜比唔到佢啊~~~~~~:'(

多謝媽子同埋其他人比戈2粒朱古力(k). 甜到溜*

-

天氣又凍番了;我既BABY們要著多件衫啊; 唔好病啊;-*

某人啊! 要睇住自己先得咖嘛.叫您睇E生又唔肯..成日咳咳咳!! 記得準時食藥啊♥

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]