11,February,2011♥ |
|
陳芷嫣同筠怡無番啊!!我好掛住您地啊♥♥
筠怡快啲去完旅行番黎吧! 嫣嫣要早日康復(k).
-
今日科學同英文好成功甘訓左.超攰.又無心情聽書~~~
調左位啦! 今次終於坐第4個.不過前面戈個又高又大隻.姐住-_-.
格離戈個啊..狂睇漫畫..成個書包加個袋都系放漫畫=.=
唉.聽到啲唔好聽既說話,.我有自知之明55.
-
點算啊.. 情人節了~苦惱啊~MISSU.! 如現在可自由就好了~
唉唉唉唉!!! 好對唔住佢!! :( 亂亂亂*
|
|
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 148 | »
|