11,February,2011   
 

陳芷嫣同筠怡無番啊!!我好掛住您地啊♥♥

筠怡快啲去完旅行番黎吧! 嫣嫣要早日康復(k).

-

今日科學同英文好成功甘訓左.超攰.又無心情聽書~~~

調左位啦! 今次終於坐第4個.不過前面戈個又高又大隻.姐住-_-.

格離戈個啊..狂睇漫畫..成個書包加個袋都系放漫畫=.=

唉.聽到啲唔好聽既說話,.我有自知之明55.

-

點算啊.. 情人節了~苦惱啊~MISSU.! 如現在可自由就好了~

唉唉唉唉!!! 好對唔住佢!! :( 亂亂亂*

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]