11-1-2011`:)   
 

Today is- 考試的第5天(地理+家政)

原來地理主要系出頭2課-_-.pk

好彩都有睇過下;o 我諗最多岩岩合格.

家政- 小息戈陣無都得溫/0\; 唯有搶劉文戈本;$.

可以合番班考. 不知幾正xd. 嫣G~ 飛吻:D:D

家政份卷真系.. 唉. 失敗.!

都唔知琴日系甘溫為乜..:(

放左學番屋企放底野.之後再同紫潔去撐台腳♥♥

食左28蚊既米線配雞翼. 飲呢個既熱奶茶;-*

 

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]