11-1-2011`:)♥ |
|
Today is- 考試的第5天(地理+家政)
原來地理主要系出頭2課-_-.pk
好彩都有睇過下;o 我諗最多岩岩合格.
家政- 小息戈陣無都得溫/0\; 唯有搶劉文戈本;$.
可以合番班考. 不知幾正xd. 嫣G~ 飛吻:D:D
家政份卷真系.. 唉. 失敗.!
都唔知琴日系甘溫為乜..:(
放左學番屋企放底野.之後再同紫潔去撐台腳♥♥
食左28蚊既米線配雞翼. 飲呢個既熱奶茶;-*
|
|
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 148 | »
|