Today is- 考試的第4天(中史)
前2日戈啲唔打LU; 都系唔識-_-.
今日番到學校見MISS..問我點解唔拎住本書溫.
我話「我溫哂丫嘛xd」點知...
望到份卷.噢.頭戈幾題已經R哂頭=.=;
大問答又得2題識..其他亂哂~
唉.我最信呢科.合格就得:(
英.數炒得:(
-- 痛.! 我不是光頭.!!! 噢`;<