10-1-2011`:)   
 

Today is- 考試的第4天(中史)

前2日戈啲唔打LU; 都系唔識-_-.

今日番到學校見MISS..問我點解唔拎住本書溫.

我話「我溫哂丫嘛xd」點知...

望到份卷.噢.頭戈幾題已經R哂頭=.=;

大問答又得2題識..其他亂哂~

唉.我最信呢科.合格就得:(

英.數得:(

 

--  痛.! 我不是光頭.!!! 噢`;<

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]