5-1-2011`:)♥ |
|
Today is- 考試的第1天(英文)
噢.作文要150字.作到148字訓左-_-.
份卷勁難.有幾部份亂填.跟本唔知佢up也.
放左.同小雲啊鈺佳欣嫣嫣去KCP食金水.
食完系個商場挽捉E因;$
之後去左公園挽.打千秋.紅綠燈.仲有唔知也東東.
點知有人黎.挽完~
之後走左符近既亭. 傾傾下.挽挽下.
無啦啦見到有隻野飛"格宅" =.=v
即大叫+拎野走人!!!. 挽埋啲動作甘X既野:D
啊鈺走左.我地再入番KCP食雪糕.
發現有隻歌好煩- - 笑到癲.
嫣嫣講既「算」字好正A_A. 哈哈!
完.
★ 唉.我真個天真的小朋友;-(
轉字體吧aoav
|
|
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 148 | »
|