5-1-2011`:)   
 

Today is- 考試的第1天(英文)

噢.作文要150字.作到148字訓左-_-.

份卷勁難.有幾部份亂填.跟本唔知佢up也.

放左.同小雲啊鈺佳欣嫣嫣去KCP食金水.

食完系個商場挽捉E因;$

之後去左公園挽.打千秋.紅綠燈.仲有唔知也東東.

點知有人黎.挽完~

之後走左符近既亭. 傾傾下.挽挽下.

無啦啦見到有隻野飛"格宅" =.=v

即大叫+拎野走人!!!. 挽埋啲動作甘X既野:D

啊鈺走左.我地再入番KCP食雪糕.

發現有隻歌好煩- - 笑到癲.

嫣嫣講既「」字好正A_A. 哈哈!

完.

 

唉.我真個天真的小朋友;-(

轉字體吧aoav

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]