29-11-2010`:)   
 

普通話: 眼訓:'(

中文: 作文!!

科學: 眼訓x2

英文: 小老師xd

通識: 頂唔順訓左陣b-)

放學後去左津場坐 1路坐1路等紫潔-0-

最尾系度周圍跑-_-. 點知紫潔要去食飯.

要自己1個搭車:'(

 

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]