今日測英文. 中文成績得72;S
好多勁過我也:( so bad:(
英文超難 唔識睇雞腸0.0;
我諗都系唔合格咖啦` 失望:')
發現我真系真系好易面紅. 小心d好:p
星期1考數學.更加死/_\; 盡力吧!!