29-10-2010`:)   
 

今日測英文. 中文成績得72;S

好多勁過我也:( so bad:(

英文超難 唔識睇雞腸0.0;

我諗都系唔合格咖啦` 失望:')

發現我真系真系好易面紅. 小心d好:p

星期1考數學.更加死/_\; 盡力吧!!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]