24-9-2010`:)♥ |
|
頂頂頂頂頂瓜瓜 ~
吊吊吊吊吊橋 ~
-----------------(笑成日a__a!)-----------------
多謝坤老豆請我飲野xd
做值日生真辛苦/___\; 21號唔洗刷囉..
今日我痴左線=.= 見到ah譚生個樣超kai..
之後唔小心爆埋粗; 比楊生聽到-[]-.
陳芷嫣唔好再亂落"是油":@
好惜星期五啊~ 悶4了~___~'
|
|
|
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 148 | »
|