24-9-2010`:)   
 

頂頂頂頂頂瓜瓜 ~

吊吊吊吊吊橋 ~

-----------------(笑成日a__a!)-----------------

多謝坤老豆請我飲野xd

值日生真辛苦/___\; 21號唔洗刷囉..

今日我痴左線=.= 見到ah譚生個樣超kai..

之後唔小心爆埋粗; 比楊生聽到-[]-.

陳芷嫣唔好再亂落"是油":@

好惜星期五啊~ 悶4了~___~'

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]