03-9-2010`:)   
 

今日系學校放12點2既最後1日z3z

第1日. 同fd去kcp食金水+網吧打機[k]

第2日. 同fd去kcp食金水+周圍行xd

(我發現次次都食金水-口- ~)

第3日. 番屋企自己食杯面+打機.-_-v

聽日系屋企興祝我生日;)

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]