17-9-2010`:)   
 

- 鄭嘟富生日快樂-_-v

甘快又1個星期喇o.o ..

今日上d堂好無聊~ 4堂對住何sir ;(

2堂中文.2堂.2堂科學{佢教).2堂(佢教)

哇.. lunch成班系度嘈-[]-搞到勁耐先放;

乜而家好鐘意玩抽水a_a?

 

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]