22-10-2010`:)♥ |
|
今日數學小測我諗得2/10`-_- 超超超超廢也.
中文默書唔知溫邊. 最後溫哂成頁=.=
英文又默書;S `銀仙衰左.bad~
lunch* 龜龜喊:-( 萬事有我嘛:-(
科學堂玩手指.玩挑眉.望住啊sir個肚` 笑死-,-.
上佢堂系左e入又e出. 完全唔明佢up也a3a
到放學. 要去女童軍; 哇!超後悔`
上到去整手套.魚~ 唔整完唔比走;
我又唔識整.自己是旦整:) 帶走又唔得.
煩煩煩. 好彩未整完戈陣佢話唱歌走得! 不過未整完要留底
之後唱完歌.未整完我都咩書包偷走xd.
|
|
|
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 148 | »
|