22-10-2010`:)   
 

今日數學小測諗得2/10`-_- 超超超超廢也.

中文默書唔知溫邊. 最後溫哂成頁=.=

英文又默書;S `銀仙衰左.bad~

lunch* 龜龜喊:-(  萬事有我嘛:-(

科學堂玩手指.玩挑眉.望住啊sir個肚` 笑死-,-.

上佢堂系左e入又e出. 完全唔明佢up也a3a

到放學. 要去女童軍; 哇!超後悔`

上到去整手套.魚~ 唔整完唔比走;

我又唔識整.自己是旦整:) 帶走又唔得.

煩煩煩. 好彩未整完戈陣佢話唱歌走得! 不過未整完要留底

之後唱完歌.未整完我都咩書包偷走xd.

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]