3-12-2010`:)   
 

★今日放假. 去左唱kkk;)

喉嚨痛:( 又攰。佢地 又食煙.v.

唱A.I.N.Y 唱到死-_-. 不停叫 (無氣~

5點前番到屋企* 我多麼的乖:P

 

一 完。一

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]