08-12-2010`:)   
 

中史: 抄野.

數學: 成堂都唔知佢UP乜. 又眼訓.

家政: 情信xd. 又系講理論.

我成日渣住塊鏡.個miss話:「您照爆鏡未啊?」

我話:「爆左啦:D」之後dum番落人地筆袋.

地理: 水循環. 哇. 聽到想訓.

中文: 對野&講考試範圍.

英文: 做gram-ma xd.

 

放學戈陣要英文補測..

我份問題紙空白左1頁都唔知. 唔理lu-_-

有3個人電話響. 其中1個仲要系度:「喂」

唐先生* 成個禮堂都聽到啦ha.

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]