06-12-2010`:)   
 

今日陸運會初賽. 要當值. 十分曬(H)!

Lunch* 比人dum底.同其他人去食金水t3t

林芷欣我記住您!!!!

放學* 同佢地去公園  超級的悶[!]

走戈陣望住人地拖手囝. 自己行

仲要等等等巴士 無冷氣戈隻-_- 唉.您睇我幾好!!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]