25-10-2010`:)♥ |
|
★今日鈺生日(k).
發現自己是路痴:o
去到佢地系mk睇緊戲 多2張飛;
有3個人-_-. 最後1個去左睇 得番我同嫣*
我地1痴到唔自己去=.= 有2個等睇泡泡俏佳人=.=
搞到我地超悶. 系度行商場 乜都未開- -b
等左好耐-v- 去左第2度影貼紙相
戈陣佢地甘岩睇完 不過我地點都要影完先@,@
影完去m記搵番佢地 之後鈺欣小雲又去影-
我地就坐系度等 之後蔥b要學琴 送左佢走><.
佢地影完仲有時間.諗住去食m記- -..
買完又話要走.打包左=.=..
其實幾悶下..不過又幾搞笑-3-
去到6點幾走左^___^~
24-5-2010`:)
今日又幫啊b搞生日 (補番a3a.
佢呢我話2A有女囝去 點知就系我:(
去到得我1個女囝 坐系公園度同蔥B傾電話
之後佢地開始黎哂, 我超想走/_\;
最後叫埋嫣嫣黎YAYA! ;$
佢黎到又1齊去唱K .0.! (又唱.
唱唱唱唱唱唱唱~ 超正:D
不過唔知邊2個衰衰衰衰人食煙\[]/.
~
某人同個員工嘈-口- 因為佢地計多左2個人既錢*
25-5-2010`:)
笑死. 今日番學個課室超臭-.-
有人個飯盒未dum. 魚~
普通話: 買廣告xd
中文: miss無番 訓左2堂=D
科學: 做作業 手殘-_-
英文: 做ws.
通識: 睇野做ws' 套野好可憐t_t.
|
|
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 148 | »
|