25-10-2010`:)   
 

★今日鈺生日(k).

發現自己是路痴:o

去到佢地系mk睇緊戲 多2張飛;

有3個人-_-. 最後1個去左睇 得番我同嫣*

我地1痴到唔自己去=.= 有2個等睇泡泡俏佳人=.=

搞到我地超悶. 系度行商場 乜都未開- -b

等左好耐-v- 去左第2度影貼紙相

戈陣佢地甘岩睇完 不過我地點都要影完先@,@

影完去m記搵番佢地 之後鈺欣小雲又去影-

我地就坐系度等 之後蔥b要學琴 送左佢走><.

佢地影完仲有時間.諗住去食m記- -..

買完又話要走.打包左=.=..

其實幾悶下..不過又幾搞笑-3-

去到6點幾走左^___^~

 

 

24-5-2010`:)

今日又幫啊b搞生日 (補番a3a.

佢呢我話2A有女囝去 點知就系我:(

去到得我1個女囝 坐系公園度同蔥B傾電話

之後佢地開始黎哂, 我超想走/_\;

最後叫埋嫣嫣黎YAYA! ;$

佢黎到又1齊去唱K .0.! (又唱.

唱唱唱唱唱唱唱~ 超正:D

不過唔知邊2個衰衰衰衰人食煙\[]/.

~

某人同個員工嘈-口- 因為佢地計多左2個人既錢*

 

25-5-2010`:)

笑死. 今日番學個課室超臭-.-

有人個飯盒未dum. 魚~

普通話: 買廣告xd

中文: miss無番 訓左2堂=D

科學: 做作業 手殘-_-

英文: 做ws.

通識: 睇野做ws' 套野好可憐t_t.

 

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]