10-10-2010`:)   
 

去左表妹屋企訓:$:$

之後去左mama屋企食飯(:

★震軒生日(k)

 

09-10-2010`:)

今日有paths..玩戈個*黑暗中對話*

超好玩;0)教有視障既點寫字

又帶我地入去乜得睇唔到既地方-O-

比枝拐杖我地.3.

入到去又扮入森林.搭船.過橋(識搖-[]-);

最尾之前叫我地帶定10蚊

原來用黎咩咩咖啡店到買野.

買左5蚊罐可樂.3蚊包餅  (好貴=.=

食食下格離戈個們瀉野-.-

Feel到有野噴落我隻腳度..

時間夠就慢慢摸住左邊行番出去:d

 

08-10-2010`:)

今日水運會.做工作人員; 企到攰-_- 放1點*

放左之後同fd出去kcp唱K.

$65' 都貴:O:O 乜都無飲~

冷氣凍到痴線;S 不過有人比嬲:D:D

*媽子同楊生又嘈;( 好恐怖

筠怡又比人拉去影相唱歌hahaha.

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ (k)?

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]