10-10-2010`:)♥ |
|
去左表妹屋企訓:$:$
之後去左mama屋企食飯(:
★震軒生日(k)
09-10-2010`:)
今日有paths..玩戈個*黑暗中對話*
超好玩;0)教有視障既點寫字
又帶我地入去乜得睇唔到既地方-O-
比枝拐杖我地.3.
入到去又扮入森林.搭船.過橋(識搖-[]-);
最尾之前叫我地帶定10蚊
原來用黎咩咩咖啡店到買野.
買左5蚊罐可樂.3蚊包餅 (好貴=.=
食食下格離戈個們瀉野-.-
Feel到有野噴落我隻腳度..
時間夠就慢慢摸住左邊行番出去:d
08-10-2010`:)
今日水運會.做工作人員; 企到攰-_- 放1點*
放左之後同fd出去kcp唱K.
$65' 都貴:O:O 乜都無飲~
冷氣凍到痴線;S 不過有人比嬲:D:D
*媽子同楊生又嘈;( 好恐怖
筠怡又比人拉去影相唱歌hahaha.
:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ (k)?
|
|
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 148 | »
|