25-11-2010`:)   
 

電腦洗左機!!!!!!!!!!!!!

終於用得番電腦. yaya

4眼寶:'(  好慘:(:(:(:(:(:(:(

 

數學: 悶!!!

英文:話劇;s 其實我都唔知做緊咩;s

中史:抄筆記-_-.

地理:做詞彙+間書~

中文:做ws X2!!

PE:考跑圈. 5分11;D

放學後:整左隻海綿寶寶;$;$

之後去左拎眼鏡+交電話費:o

 

成績表A0A!!!!

平均分:58.X

 

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]