25-11-2010`:)♥ |
|
電腦洗左機!!!!!!!!!!!!!
★終於用得番電腦. yaya
4眼寶:'( 好慘:(:(:(:(:(:(:(
數學: 悶!!!
英文:話劇;s 其實我都唔知做緊咩;s
中史:抄筆記-_-.
地理:做詞彙+間書~
中文:做ws X2!!
PE:考跑圈. 5分11;D
放學後:整左隻海綿寶寶;$;$
之後去左拎眼鏡+交電話費:o
成績表A0A!!!!
平均分:58.X
|
|
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 148 | »
|