24-12-2010`:)   
 

Today is - 平安夜:)

晏就同家姐&佢d同學去又一城睇- 哈利波特♥

都幾好睇. 不過勉強左啲!

6點幾番到屋企* 唉. 家變?

夜晚同家姐媽咪過算=[

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]