22-12-2010`:)   
 

Today is- 聖誕聯歡會:)

揸咪叫人玩遊戲. 又唔合作!

遊戲1 : 口不對心-  個個好似聽唔到甘.

遊戲2 : 估歌仔-  啲歌比筠怡整到好似法文甘-_-

遊戲3 : 扑傻瓜- 何sir諗既. 啲人玩野既:D

到食野; yummy ~ 食完睇超人特工.

下面sing con 又系筠怡拎.(y)

 

放學: 去左石灘悶行悶坐. 又熱又悶-_-

3-4點番到屋企. 之後格1陣又去啊麻屋企做冬*

走戈陣- 噢!! 勁-_-

 

唔好呃我=[

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]