22-12-2010`:)♥ |
|
Today is- 聖誕聯歡會:)
揸咪叫人玩遊戲. 又唔合作!
遊戲1 : 口不對心- 個個好似聽唔到甘.
遊戲2 : 估歌仔- 啲歌比筠怡整到好似法文甘-_-
遊戲3 : 扑傻瓜- 何sir諗既. 啲人玩野既:D
到食野; yummy ~ 食完睇超人特工.
下面sing con 又系筠怡拎.(y)
放學: 去左石灘悶行悶坐. 又熱又悶-_-
3-4點番到屋企. 之後格1陣又去啊麻屋企做冬*
走戈陣- 噢!! 勁白痴-_-
唔好呃我=[
|
|
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 148 | »
|