19,January,2011   
 

又派左3科. 炒多左1科了.唉.遲d比啊媽啊爸鬧死:(

幾多分就遲啲1次過講吧.都唔知點比佢地睇張成績表.太差了..

仲有3科未派.希望拉高啲分!!!!!! 英文聆聽炒硬!!!

-

今日LUNCH成班玩水-3- 我就負責睇戲;-P

個賤人傻仔既樣衰"潘文健"搞到豬欣喊. 之後去教訓佢!!!!

白痴.做個手勢叫人停又乜乜乜.搞到我都想打佢=.= 可惜我打人唔知夠唔夠力~

帶眼鏡已經衰樣.除左仲樣衰-_- 成個關公甘既樣. 超恐怖.

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]