18,January,2011   
 

今日派6炒3-_-. 都估到咩科炒-_-. 唉.

仲有7樣東東未派. 希望可以拉高個平均分:(

-

癩癩地 帶左星期1既書=.=. 結果要去2B拎人書.

啲人都唔鎖個儲物櫃. 拎左都唔知A_A;

英文: 派卷* 32/100~ BYEBYE~

VA: 上左天堂畫二點透視. 照抄啊SIR.B-) 有計有笑;$ 我是永恆;$

中文: 派聆聽+作文* [聆聽`11.5/40]; [作文` 72/100]

數學: 派卷* 77/200 .都估到甘低分了/___\

電腦: 又派卷* 63/100 送警察公仔><

PATHS:  睇完「花帶柑」就開始合合下~  

班主任課- 派地理* 53/100. 如果寫落成績表就56。

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]