18,January,2011♥ |
|
今日派6炒3-_-. 都估到咩科炒-_-. 唉.
仲有7樣東東未派. 希望可以拉高個平均分:(
-
癩癩地 帶左星期1既書=.=. 結果要去2B拎人書.
啲人都唔鎖個儲物櫃. 拎左都唔知A_A;
英文: 派卷* 32/100~ BYEBYE~
VA: 上左天堂畫二點透視. 照抄啊SIR.B-) 有計有笑;$ 我是永恆;$
中文: 派聆聽+作文* [聆聽`11.5/40]; [作文` 72/100]
數學: 派卷* 77/200 .都估到甘低分了/___\
電腦: 又派卷* 63/100 送警察公仔><
PATHS: 睇完「花帶柑」就開始合合下~
班主任課- 派地理* 53/100. 如果寫落成績表就56。
|
|
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 148 | »
|