17,February,2011   
 

劉奕彤無番*唔好又病啊~ 想您想您>_<

數學- 講埋由小學最最最最最廢既應用題; 攞命!

英文- 去舞蹈室上話劇.高低音.語氣加動作;仲有比人望住=.=

中史- MISS小眉無番.自修~傳紙仔~溫書

地理- 講火山爆發~啲熔岩好靚B-). 最後1-2個字訓左。

LUNCH- 送筠怡走;更更更悶*

中文- 背默; 無溫作者名.頂=_=.

PE- 玩羽毛球;愈玩愈廢~二對三:-O;我好似無食飯甘:-S

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]