25,January,2011♥ |
|
英文- 唔記得做過乜=.=...
VA- 睇三文魚合唱團* 好無聊啊.!
小息- 頂.1入班房比班人推黎推去.好好玩^,^? 公仔?` 定玩具^,^?
中文- 大部份時間都系MISS張分享同年回憶.哈.
數學- 做數.哇.格離個何生教左我好耐~ 明左少少-_-YA.
LUNCH- 有蛋糕食<3` ( 媽子生日快樂;-* )
電腦- 主要教得戈1題.好似傾計甘.笑死.正.
PATHS- 做作業x____x.
班主任課變地理- 間書做堂課;
-
.. SOR啊/_\;!!!!!!!!!
|
|
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 148 | »
|