25,January,2011   
 

英文- 唔記得做過乜=.=...

VA- 睇三文魚合唱團* 好無聊啊.!

小息- 頂.1入班房比班人推黎推去.好好玩^,^? 公仔?` 定玩具^,^?

中文- 大部份時間都系MISS張分享同年回憶.哈.

數學- 做數.哇.格離個何生教左我好耐~ 明左少少-_-YA.

LUNCH- 有蛋糕食<3` ( 媽子生日快樂;-* )

電腦- 主要教得戈1題.好似傾計甘.笑死.正.

PATHS- 做作業x____x.

班主任課變地理- 間書做堂課;

-

.. SOR啊/_\;!!!!!!!!!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]