28,January,2011   
 

今日D堂真難頂~~~~

中文- 背書+做問答+分享MISS張有趣事*O*!

英文- 亂講英文答問題.食左4粒朱古力><.2粒答中.2粒人地比`

食到癩癩地~ 系甘笑-_- 最後加條米通a0a. 正.!

數學+晏就戈堂- 小測改正10/20 做數-_- 何生玩塗改液.仲要我戈枝-,-pk.

中文第2堂- 睇書.哇.本書好無聊.同人轉左2次書.

科學x2- 成堂發夢.發完就訓左o___o.

-

海天堂龜鈴膏.好味;o)

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]