18,February,2011   
 

今日教師乜乜乜放假.正:D:D:D:D*

10點幾起身沖涼汁野.之後叫BOBO1齊搭6F去MK-V-;

上左車1陣鳳姐佢地先系KCP3完野去搵嫣嫣~

落左車之後就去左旺角中心最底下食大家樂. 魚香茄子飯:-*

食完.鳳姐.紫潔.嫣嫣佢地黎啦;不過嫣嫣未食野.要等埋佢-3-. 抄ME食魚香茄子!!!!HA;

HEA完.出發去買CON><.焦糖啡*O* 同嫣嫣佢地1樣><.

之後去左次所帶.唔識帶.紫潔幫我YAYA;a0a

帶左入去戈陣; 眼缺氧;好似帶住老花眼鏡甘.又勁暈:-S又出紅"跟":-S

格左1陣..唔記得有無再帶過.終於無事;好清B-)

之後梗系影相相啦:$ 紫潔幫埋我地化妝:$ 勁化完再影~~~嘻.

搞店齊齊去影貼紙相* 正!啲貼紙真細=.= 六張痴埋跟本睇唔清=.=;

影完~~ 又去番次所落妝加除CON-0-; 除易好多-0-.

等埋芷欣+媽子! 媽子佢地都買左~不過媽子唔識帶~帶極都唔得~

去左買眼鏡框~見到小雲佢地; 佢地搞店.佢地陪我去搭地鐵去銅鑼灣搵微笑*

到左.去影貼紙相:$:$ 影完就走lu....:'(

-

多謝微笑比既公仔同情信:$

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]