今日教師乜乜乜放假.正:D:D:D:D*
10點幾起身沖涼汁野.之後叫BOBO1齊搭6F去MK-V-;
上左車1陣鳳姐佢地先系KCP3完野去搵嫣嫣~
落左車之後就去左旺角中心最底下食大家樂. 魚香茄子飯:-*
食完.鳳姐.紫潔.嫣嫣佢地黎啦;不過嫣嫣未食野.要等埋佢-3-. 抄ME食魚香茄子!!!!HA;
HEA完.出發去買CON><.焦糖啡*O* 同嫣嫣佢地1樣><.
之後去左次所帶.唔識帶.紫潔幫我YAYA;a0a
帶左入去戈陣; 眼缺氧;好似帶住老花眼鏡甘.又勁暈:-S又出紅"跟":-S
格左1陣..唔記得有無再帶過.終於無事;好清B-)
之後梗系影相相啦:$ 紫潔幫埋我地化妝:$ 勁!化完再影~~~嘻.
搞店齊齊去影貼紙相* 正!啲貼紙真細=.= 六張痴埋跟本睇唔清=.=;
影完~~ 又去番次所落妝加除CON-0-; 除易好多-0-.
等埋芷欣+媽子! 媽子佢地都買左~不過媽子唔識帶~帶極都唔得~
去左買眼鏡框~見到小雲佢地; 佢地搞店.佢地陪我去搭地鐵去銅鑼灣搵微笑*
到左.去影貼紙相:$:$ 影完就走lu....:'(
-
多謝微笑比既公仔同情信:$