8,March,2011   
 

(W), 沒有您們的第二天。

今日BO² 都唔番QAQ! 好悶啊! 聽日等您回來AH.!!!!

第2-4. 7堂:睇野,睇到眼殘了55` 英+班主任堂:做W.S`

數學:操操操操操數, 電腦:上網B-)`還好!

LUNCH- 買野食.之後拎去XX號房睇戲.邊食邊睇._.
 
-
 
唔好亂摸我塊面啊=.= 勿誤會我鐘意您X100000`=.=!!
 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(36) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]