12,May2011   
 

又好耐無打:) 今日好攰啊~~~~~

英文堂-做完聆聽仲有半個鐘睇SUM神.超低能勁搞笑-_-

中文合班.MISS張去聽講座"幾過癮下.默書-0-

PE- 去打羽毛球.輪住教我出力打AOA. 辛苦哂bb;

終於都識識地.而家又多個打法.唔識~_~攞命" 打到手軟腳軟/o\.

之後打到4點去食野.照舊.食完歸家。

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]