又好耐無打:) 今日好攰啊~~~~~
英文堂-做完聆聽仲有半個鐘睇SUM神.超低能勁搞笑-_-
中文合班.MISS張去聽講座"幾過癮下.默書-0-
PE- 去打羽毛球.輪住教我出力打AOA. 辛苦哂bb;
終於都識識地.而家又多個打法.唔識~_~攞命" 打到手軟腳軟/o\.
之後打到4點去食野.照舊.食完歸家。