3,May,2011   
 

好耐無打過BLOG;-o 極懶55.

今日比筠怡報復係我身上啊! 我又無害過您:( 最多咪呃您入去:(

景係我等您戈陣偷襲我!! 搞到我後面濕哂;唔知以後我咩事0,0` 衰!!!

係班房個冷氣面前吹B-) 呵呵~芷欣佢地又幫我報復啦(Y).

派左成績表* 平均分68.3 算好啦掛:-P 跟住就拎唔番呢D成績咖啦:'(

放學等佢地買啤酒~3~ 我食雪糕.點知買唔到.閃先-_-V.

暗瘡寶:( 唔要啊!! 我頂!!:@:@:@

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]