17,May,2011   
 

今日涼涼地.幾舒服:-P!! 愛微笑♥♥休想搶走*

中英數- 平時甘上.PATHS- 睇片.啲人好可憐! 無野食

音樂- 考試.最普通吹笛吹希望-_-; 手都震. 紫潔好叻:-*:-*

我要變成童話裡你愛的那個天使:$ 嘻.

電腦- PK的.2個星期有多既功課仲未做過.今日要做完先訓:'(

唉唉唉.好1個姊妹:-) 我都唔稀罕啊大小姐!!反正都成日恰我*

知人口面不知心55。可能我睇錯人啦:-) 甘要面既人好討厭`!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]