20,April,2011   
 

今日8點幾醒左訓唔著-3-' 狂起身.,

11點3出門口出發去BOBO屋企; 到左等左佢地20分鐘~

之後等佢地食野.我同鳳就飲思樂冰:-o 拎住杯野唔敢入去HA.

食完就上去BOBO屋企喇. 彈入房:D 好舒服.

係甘影相.聽歌.睇相' 仲睇個咩「婚前試愛」既後半部份;-p`

睇完格1陣諗住去海心搵微笑>< 行行下就見到佢地;嘿嘿.

點知又行番過去BOBO屋企符近.激死~_~ 仲有入過機"普"~好彩無叫番我出去-_-!

格左陣BOBO話佢地去食甜品* 朱古力同芒果味><. YUMMY><.

食完.又去埋過去搵微笑佢地. 走啊走. 6點到就番屋企喇:*

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]