20,April,2011♥ |
|
今日8點幾醒左訓唔著-3-' 狂起身.,
11點3出門口出發去BOBO屋企; 到左等左佢地20分鐘~
之後等佢地食野.我同鳳就飲思樂冰:-o 拎住杯野唔敢入去HA.
食完就上去BOBO屋企喇. 彈入房:D 好舒服.
係甘影相.聽歌.睇相' 仲睇個咩「婚前試愛」既後半部份;-p`
睇完格1陣諗住去海心搵微笑>< 行行下就見到佢地;嘿嘿.
點知又行番過去BOBO屋企符近.激死~_~ 仲有入過機"普"~好彩無叫番我出去-_-!
格左陣BOBO話佢地去食甜品* 朱古力同芒果味><. YUMMY><.
食完.又去埋過去搵微笑佢地. 走啊走. 6點到就番屋企喇:*
|
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 148 | »
|