6,April,2011   
 

第2日+1個晚上..

我唔會再亂答應人野; 自己拎黎...'

好內疚; 失信; 心好痛. 不懂哄;不懂愛;也不懂珍惜;

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]