9,April,2011   
 

♥♥親愛的.LOVEU:$:$

今日好滿足.嘻:) 雖然有老鼠-﹏-

-

誰能明白我. 我可以點做啊?

見到佢自己1個1寂寞.我唔係要扮好人/「討佢歡心」

您地望我既眼光唔同左.我希望您地唔好當我衰人甘睇..,

我唔忍心見到佢甘.得我係姊妹入面可以陪到佢.

如果我都唔理佢.佢就好似比人排斥甘..,

可能係您地心入面.我變左個壞人..*各有各錯吧*

我想講..我唔想任何1個姊妹再分離。

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]