1,June,2011♥ |
|
頂頂頂頂!! 3堂無冷氣.仲有早會.好熱囉q__q.
中史- 小測2後段野.醒目既我早就背左:$ 難唔到我既ha.
數學x2- 又係小測*大部份唔識.考試點算!!
小息- 有水果食* 莉:)... 開得冷氣YA~~
UTx2- 小測+試自己整好既車. 好屎啊!
LUNCH- 扮人行路.好似公雞啊:-D 樣衰.搞笑;
其他堂就平時甘無聊。
|
|
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 148 | »
|