1,June,2011   
 

頂頂頂頂!! 3堂無冷氣.仲有早會.好熱囉q__q.

中史- 小測2後段野.醒目既我早就背左:$ 難唔到我既ha.

數學x2- 又係小測*大部份唔識.考試點算!!

小息- 有水果食* 莉:)... 開得冷氣YA~~

UTx2- 小測+試自己整好既車. 好屎啊!

LUNCH- 扮人行路.好似公雞啊:-D 樣衰.搞笑;

其他堂就平時甘無聊。

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]